,,Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e., O.U.G 34/2014).

,,Clienți” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE.

Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Dacă sunteți nemulțumit(ă) de produsul primit, Bianco Molina vă permite să îl returnați in termen de 30 zile de la data primirii produsului, cu respectarea condițiilor de retur.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare,lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de certificatul de garanție, factura și chitanța de la curier (în original sau copie).

În cazul returnării produsului, clientul poate alege returnarea banilor (doar pentru achizițiile online) sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferenței în cazul în care prețul produselor diferă. Returul se poate face doar prin CURIER RAPID.

În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.

Returul trebuie să fie însoțit de următoarele documente: factură (original sau copie);chitanță de la curier (original sau copie) și formularul de retur completat .

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data aprobarea returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.
Schimbarea produsului cu un alt produs.

Dacă doriți schimbarea mărimii/culorii produsului comandat, sau înlocuirea produsului cu un alt produs, trimiteți produsul/produsele pe care doriți să le schimbați prin curier, la adresa de returnare de mai jos, împreună cu documentele specificate mai sus, după ce în prealabil ați notificat acest lucru pe mail. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificată în formularul de retur.

Costurile de transport aferente trimiterii returului(schimbului) de către dvs la noi, cât și trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs este suportat de către dvs.

În cazul în care nu respectați condițiile de retur, precizate și în Termeni și Condiții, nu vom accepta returul dumneavoastră.

 

GARANȚII

Toate Bunurile comercializate de catre Bianco Molina (Dragomedia Web SRL) beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, fiind oferit un certificat de garanție cu o valabilitate de 30 de zile.

Bianco Molina vă oferă certificat de garanție valabil 30 de zile de la achiziționarea produsului.

Pentru a beneficia de garanție produsul trebuie să fie prezentat în ambalajul original, cu tot ceea ce l-a însoțit, certificatul de garanție și copie după factura fiscală.

În cazul unei reclamații vă rugăm să vă adresați echipei magazinului online pe adresa contact@biancomolina.ro .

Păstrați factura pentru a face dovada cumpărării produsului și talonul de garanție.